THE LYRIC WRITER OF THE RECORDS

Lyric writer offers his services with a recognition internationale in 2004, you are in search of qualified lyric writer, i.e. pecise in its vocabulary, rigorous on the metric one, author of thousands of songs, the lyric writer of all the records, tested in the writing single decades in particular in the songs can find "the words which sound" and adapt to yours universe, do not hesitate to contact me. I am alittle expensive, but we will find an arrangement it yours project is worth the sorrow, satisfied or refunded

jeudi 6 décembre 2012

L'AMOUR CHANTE EN ITALIEN

O sole mio que mon coeur  ardant

par tes rayon en Silice j'y vais en avion

l'amour chante en italien

que je traduit en sicilien

l'Italie me donne le sourire

les mandolines ne peuvent tarire

les italiens font la cours

les italiennes font des concours

l'amour chante en italien

la dolce vita me va bien

Venise est l'oratrice de l'amour

la Vénus de Florence

la plus glamour

l'amour chante en italien

le Pô reste dans son bassin

la plus belle diablesse italienne

devient le plus bel ange

pour l'art il y a Michelange

l'amour chante en italien

le Vésuve de vient sicilien

l'Etna devient Napolitain

O sole mio que mon coeur devient ardant

l'amour chante en italien

O sole mio que mon coeur devient ardant

par tes rayons en Sicile 

j'y vais en avion

l'amour chante en italien

le coeur voué aux saints

Pepe Salvatore

Viviers, le 05.12.2012


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire