THE LYRIC WRITER OF THE RECORDS

Lyric writer offers his services with a recognition internationale in 2004, you are in search of qualified lyric writer, i.e. pecise in its vocabulary, rigorous on the metric one, author of thousands of songs, the lyric writer of all the records, tested in the writing single decades in particular in the songs can find "the words which sound" and adapt to yours universe, do not hesitate to contact me. I am alittle expensive, but we will find an arrangement it yours project is worth the sorrow, satisfied or refunded

mardi 4 décembre 2012

JE SUIS SUR TON BLASON

Je  veux vivre une belle liaison

le temps d'un amour ou d'une chanson

pour avoir de toi une autre vision

je suis sur ton blason

le temps que mon coeur temporise

toutes tes surprise

sur tes seins je veux m'écrouée

dans ton regard m'agréé

je suis sur ton blason

parceque mon amour respire ta passion

le temps que mon coeur temporise

ma vie reste avec toi de mise

je reste ton saubriquet

ton coeur m'allume comme un briquet

je suis sur ton blason

amoureux de ta passion

ou je perçois toutes les sensations

parce que mon coeur respire ta passion

ça devient toute ma vision

comme dans une chanson

je suis sur ton blason

avec toutes tes pulsions

Pepe Salvatore

Viviers, le 04.12.2012

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire