THE LYRIC WRITER OF THE RECORDS

Lyric writer offers his services with a recognition internationale in 2004, you are in search of qualified lyric writer, i.e. pecise in its vocabulary, rigorous on the metric one, author of thousands of songs, the lyric writer of all the records, tested in the writing single decades in particular in the songs can find "the words which sound" and adapt to yours universe, do not hesitate to contact me. I am alittle expensive, but we will find an arrangement it yours project is worth the sorrow, satisfied or refunded

samedi 15 décembre 2012

FECOND COMME L'AMOUR

Mon coeur n'est pas une fable

mes rêves ont des rables

mon amour tire un fluide subtil

avec mon coeur je tombe  pile

fécond comme l'amour

blanc comme le jour

amoureux comme la nuit

je respire avec ma vie

mon coeur est ravit

mon coeur n'est pas une fable

mon bonheur est encaissable

ton amour m'est indispensable

fécond comme l'amour

un gala bien glamour

avec mon coeur je tombe pile

je me débat avec ton estampille

fécond comme l'amour

je t'aime pour toujours

mon bonheur est encaissable

mais surtout inlassable

pour toi je reste aimable

mon coeur n'est pas une fable

un gala bien glamour

j'aime te faire l'amour

fécond comme le jour

je t'aime nuit et jour

fécond comme l'amour

mon coeur n'est pas une fable

pour toi je reste insondable


Pepe Salvatore


Viviers, le 14.12.2012

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire