THE LYRIC WRITER OF THE RECORDS

Lyric writer offers his services with a recognition internationale in 2004, you are in search of qualified lyric writer, i.e. pecise in its vocabulary, rigorous on the metric one, author of thousands of songs, the lyric writer of all the records, tested in the writing single decades in particular in the songs can find "the words which sound" and adapt to yours universe, do not hesitate to contact me. I am alittle expensive, but we will find an arrangement it yours project is worth the sorrow, satisfied or refunded

lundi 3 décembre 2012

JE SUIS PETRIE D'AMOUR

Le bonheur me sert de ciment

qui lance sur moi son vent

mon coeur respire l'amour

mon sang coule  autour

je suis pétrie d'amour

avec un ciment des plus glamours

le bonheur me sert de ciment

ou je me construit une place d'amant

je suis pétrie d'amour

que le soleil me distribue ses jours

amoueux comme toujours

je suis pétrie d'amour

avec un ciment des plus glamours

mon coeur fait des mamours

je suis nounours le jour

je suis démons la nuit

mon corps en transporte les fruits

je suis pétrie d'amour

l'arbre du coeur est autour

moi je suis amoureux pour toujours

mon coeur fait des mamours

des baisers pleins d'amour

je suis pétrie d'amour

un trésor pleins de détours

moi je suis amoureux pour toujours

un amour que mon âme savoure

des baisers pleins d'amour

ma vie gravite autour

je suis pétrie d'amour

dans une loterie glamour

Pepe Salvatore

Viviers, le 03.12.2012


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire