THE LYRIC WRITER OF THE RECORDS

Lyric writer offers his services with a recognition internationale in 2004, you are in search of qualified lyric writer, i.e. pecise in its vocabulary, rigorous on the metric one, author of thousands of songs, the lyric writer of all the records, tested in the writing single decades in particular in the songs can find "the words which sound" and adapt to yours universe, do not hesitate to contact me. I am alittle expensive, but we will find an arrangement it yours project is worth the sorrow, satisfied or refunded

samedi 15 décembre 2012

ALPESTRE EST MA NAISSANCE

Je viens des montagnes

savoyarde est ma compagne

les Alpes connaissaient mon nom

ou la neige tombe en flocon

Alpestre est ma naissance

ou au froid je dois ma résistance

l'hiver me dresse sa quittance

Alpestre est ma naissance

je viens des montagnes

loing de la Champagne

loing de l'Espagne

Alpestre est ma naissance

les Alpes sont le toit de ma Savoie

c'est sous la neige que je me vois

Alpestre est ma naissance

aux montagnes je dois mon existence

je viens des montagnes

la roche est ma substance

avec elle je suis en sous-traitance

Alpestre est ma naissance

aux pieds des belles blanches

je suis né un dimanche

c'est sous la neige que je me vois

les alpes ont le language de ma voix

alpestre jusque dans ma joie

Alpestre est ma naissance

Alpestre sera ma délivrance


Pepe Salvatore


Viviers, le 15.12.2012

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire