THE LYRIC WRITER OF THE RECORDS

Lyric writer offers his services with a recognition internationale in 2004, you are in search of qualified lyric writer, i.e. pecise in its vocabulary, rigorous on the metric one, author of thousands of songs, the lyric writer of all the records, tested in the writing single decades in particular in the songs can find "the words which sound" and adapt to yours universe, do not hesitate to contact me. I am alittle expensive, but we will find an arrangement it yours project is worth the sorrow, satisfied or refunded

jeudi 10 janvier 2013

DIMANCHE JE PRIE

LE  PAROLIER  DE  TOUS  LES  RECORDS

C'est parce que je crois en dieu

de mes propres aveux

que j'ai d'espoirs autant que mes cheveux

Padre Pio m'a envoyé un signe

sa croyance dieu me l'assigne

Dimanche je prie

que mes dents n'aurons pas de carie

que mon coeur sera sain

qu'il me donne mon pain quotidien

que j'ai d'espoirs autant que mes cheveux

Dimanche je prie

que mon amour soit un parti pris

dieu moi je l'ai compris

que mes dents n'aurons pas de carie

de dieu je me fais une idée

Dimanche je prie

le ciel est mon pari

le temple est mon église

demain j'épouse Maryse

de dieu je me fais une idée

dieu m'accorde son prêt

Dimanche je prie

et samedi je me marie


Pepe Salvatore, Ancône , le 10.01.2013


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire