THE LYRIC WRITER OF THE RECORDS

Lyric writer offers his services with a recognition internationale in 2004, you are in search of qualified lyric writer, i.e. pecise in its vocabulary, rigorous on the metric one, author of thousands of songs, the lyric writer of all the records, tested in the writing single decades in particular in the songs can find "the words which sound" and adapt to yours universe, do not hesitate to contact me. I am alittle expensive, but we will find an arrangement it yours project is worth the sorrow, satisfied or refunded

lundi 22 octobre 2012

RESTE COMME CA

Ne change pas
je suis dans ton cas
reste comme ça
tu es comme je dois être

je veux que tu me ressemble
fait comme bon te semble
reste comme ça
je suis dans ton cas

ta vision est la mienne
ne change pas
je veux que tu soit ma reine
je serai ton trône

je suis dans ton cas
ne te fait pas de tracas
change pas ma lionne
je te montrerai Vérone

fait comme bon te semble
je te ressemble
reste comme ça
ne change pas

je te veut avec moi
à tout les repas
tu es la femme dans laquelle je crois
reste comme ça

je suis dans ton cas
je te montrerai Venise et Rome
ou la dolce vita qu'il y a dans la drôme
ou Valence et Montélimar dégagent leurs arômes

Montélimar, le 02.03.2012

Vol. N° 151 Texe N° 67 


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire