THE LYRIC WRITER OF THE RECORDS

Lyric writer offers his services with a recognition internationale in 2004, you are in search of qualified lyric writer, i.e. pecise in its vocabulary, rigorous on the metric one, author of thousands of songs, the lyric writer of all the records, tested in the writing single decades in particular in the songs can find "the words which sound" and adapt to yours universe, do not hesitate to contact me. I am alittle expensive, but we will find an arrangement it yours project is worth the sorrow, satisfied or refunded

jeudi 14 mars 2013

LA VIE M'A JETER UN SORT

Chaque jour que dieu fait
je m'éloigne du monde des fées
ma vie est un enfer qui gondole
le fusil glisse de mon épaule

mon coeur est à la  colle
mon gosier qui picole
ma vie se déroule au vitriole
la vie m'a jeter un sort

chaque jour que dieu fait
je n'ai que des regrets
ma vie tourne au vinaigre
je fais finir dans la pègre

chaque jour que dieu fait
je m'éloigne du monde des fées
ma vie est un enfer qui gondole
le fusil glisse de mon épaule

la vie m'a jeter un sort
mes démons existaient encore
j'ai les fers à mes pieds
mon malheur tourne en replay

chaque jour que dieu fait
moi j'en ai assez
la vie m'a jeter un sort
à moi c'est pas mon sport

mes démons existaient encore
je vis l'envers du décors
à moi c'est pas mon sport
la vie m'a jeter un sort


Pepe Salvatore, Viviers, le 14.03.2013


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire