THE LYRIC WRITER OF THE RECORDS

Lyric writer offers his services with a recognition internationale in 2004, you are in search of qualified lyric writer, i.e. pecise in its vocabulary, rigorous on the metric one, author of thousands of songs, the lyric writer of all the records, tested in the writing single decades in particular in the songs can find "the words which sound" and adapt to yours universe, do not hesitate to contact me. I am alittle expensive, but we will find an arrangement it yours project is worth the sorrow, satisfied or refunded

jeudi 14 mars 2013

LA VIE DONNE DES FRUITS

LE  PAROLIER  DE  TOUS  LES  RECORDS

C'est mon amour qui cultive
mon coeur pour l'amour s'active
mon sang réchauffe la vie
la vie donne des fruits

je me tord dans mon coeur
il y a des flammes dans mon corps
la vie donne des fruits
mon existence est ravie

c'est mon amour qui cultive
mon corps qui prend les directives
mon sang au centre des envies
la vie donne des fruits

c'est mon amour qui cultive
mon coeur pour l'amour s'active
mon sang réchauffe la vie
la vie donne des fruits

je prend feu par mes désirs
les fruits c'est l'avenir
la vie donne des fruits
un amour sans grand bruit

mon sang au centre des envies
qui augmente ma durée de vie
pour la qu'elle je suis amoureux
dans mon âme je suis heureux


Pepe Salvatore, Montélimar, le 14.03.2013


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire